Tidligere i år avholdt vi frokostmøte i Mesh sine lokaler. Nå er opptakene klippet sammen og tilgjengelig for deg.

Billigere å utvikle egne kunder

Alle teorier sier at det er mye billigere å utvikle egne kunder fremfor å skaffe nye. Samtidig er enhver bedrift avhengig av å skaffe nye kunder for å skape vekst.

Den digitale tids­alderen har gjort kunder mindre lojale og mer opplyste. Det som ikke har endret seg er at kunder blir fornøyde når de føler seg sett. Skal du lykkes med personlig og relevant kommunikasjon i hele kunde­reisen, må du jobbe systematisk med innsikt, automat­isering og godt innhold. Vi har invitert tre av våre kunder for å dele sine erfaringer med deg.

Innhold

Mindshare – De fire første stegene mot verdiskapende kundereiser (0:00:30)

Kundeopplevelser er subjektive. De er ikke noe vi kan levere med en kvalitets­garanti. De bryter ofte sammen når de må krysse kanaler og flater i sitt møte med din bedrift. Vi trenger et helhetlig perspektiv på hva vi som merkevarer og leverandører kan gjøre for at kundene sitter igjen med inntrykk og opplevelser som gir gjenkjøp og bygger ambassadører.

Den siste teknologiske utviklingen gir helt nye muligheter for både å forstå kunde­reisene og tilrette­legge for gode kunde­opplevelser. Glenn Myklebust, adm.dir i Mindshare Norway, vil dele noen innledende tanker om de fire første stegene vi bør ta på veien mot bedre kundereiser.

Coop Bedrift – fra kalde leads til trofaste kunder (0:18:35)

Coop Bedriftskort er et betalingskort som gjør hverdagen enklere for små og mellomstore bedrifter. Frafallet var stort i søknads­prosessene og mange kortkunder brukte ikke kortet sitt. Ved hjelp av systematisert innsikt, kreativt innhold og utvikling av nye metoder og prosesser, har antall gode leads økt kraftig og flere tusen nye kunder har tatt kortet i bruk! Vi forteller hvordan.

Thune Jewelry & Watches – kunden er gull (0:40:25)

Rendyrket salgsstrategi mot eksisterende kunder skaper økt handle­frekvens og økt verdi på handle­kurven! Thune forteller om hvordan de gjennom systematisk arbeid innen fire hovedområder og samhandling mellom disse, har oppnådd fantastiske resultater.

Peter Justesen – hvordan effektivisere e-postmarkedsføring (ikke i video)

Peter Justesen er en dansk bedrift som leverer duty-free varer av høy kvalitet til offentlige tjeneste­menn og lokale myndigheter i hele 160 land. Vår samarbeids­partner Globase vil presentere hvordan de har transformert manuell e-mail marketing til marketing automation for selskapet, og presenterer resultater ved bruk av dynamisk innhold.

Foredraget er ikke med i videoen, ta kontakt dersom du ønsker mer informasjon om innholdet.